Vaak Gestelde Vragen 

 

Hoe lang duurt verzenden & bezorging?

Wat zijn jullie privacy & veiligheid voorwaarden?

Wat zijn jullie retour & garantie voorwaarden?

Welke bestel & betaal mogelijkheden hebben jullie?

Hoe kan ik mijn bestel historie zien?

Hoe kan ik mijn account gegevens aanpassen?

Leveren jullie uit eigen voorraad?

Kan ik in andere valuta's betalen?

Hebben jullie een spoed ophaal service?

 

 

Hoe lang duurt verzenden & bezorging?

Alle goederen in voorraad, worden dezelfde dag of de eerstvolgende werkdag verzonden. Bestellingen binnen Nederland zullen binnen 1-2 dagen geleverd worden. Voor internationale verzendingen rekenen we 3-8 dagen inclusief service point levering. Verzendkosten worden automatisch aangepast als je het land selecteert in de check out pagina.

Als je land er niet bij staat, neem dan contact met ons op via de contact pagina.

Voor meer informatie zie onze verzend pagina

 

Wat zijn jullie privacy & veiligheid voorwaarden?

Privacy is belangrijk voor ons. Wij zullen nooit informatie versturen naar derden of verkopen. Wij nemen de benodigde voorzorgsmaatregelen om uw gegevens te beschermen.

Wanneer u vertrouwelijke informatie verstuurt zal dat met respect en vertrouwen worden behandeld.

Tenzij u er nadrukkelijk om vraagt om dit niet te doen kunnen wij u per e-mail contacteren in de toekomst om u te informeren over aanbiedingen, nieuwe producten, services or aanpassingen in deze privacy policy.

 

Wat zijn jullie retour & garantie voorwaarden?

Van nature hebben elektronische producten een beperkte garantie i.v.m. de kwestbare  onderdelen  die verkeerd aangesloten kunnen worden. Wij zullen elke verzoek in behandeling nemen en de best mogelijke garantie bieden.

Heeft u een vraag over een van onze producten gebruik dan de contact pagina.

 

Welke bestel & betaal mogelijkheden hebben jullie?

Click op je Cart rechtsboven in het scherm, klik op “Check out” en vul je gegevens in.

De betaal methoden zijn samengevat op de volgende pagina en de betaal mogelijkheden kunnen verschillen per land vanwege beschikbaarheid.

 

Hoe kan ik mijn bestel historie zien?

Log in op je account, druk op “Login” bovenin de pagina en selecteer "Bestel Historie en details" of gebruik de volgende link.

 

Hoe kan ik mijn account gegevens aanpassen?

Log in op je account, of als je al bent ingelogd selecteer je naam boven in het scherm. Voor het wijzigen van het  wachtwoord selecteer "Mijn persoonlijke gegevens". Voor het aanpassen van je adres selecteer "Mijn Adressen".

 

Leveren jullie uit eigen voorraad?

Alle producten op de website worden geleverd vanuit ons eigen magazijn in Nederland, als een item niet op voorraad is staat de bestelling al uit bij de leverancier, wij doen niet aan "drop shipping" dus snelle levering na bestelling.

 

Kan ik in andere valuta's betalen?

Wij accepteren alleen betalingen in euro's. Alle prijzen op de site staan vermeld in euro's. Credit Card en PayPal kunnen een wisselkoers berekenen als je betaald in een andere valuta dan euro.

 

Hebben jullie een spoed ophaal service?

In geval van spoed of heeft u een onderdeel op zeer korte termijn nodig? Neem met ons contact op via de contact pagina. Wij zullen zo snel mogelijk reageren op uw verzoek.

 

Als u nog verder vragen heeft of advies wilt hebben neem dan contact met ons op via de contact pagina.